ا
-
اخلاق حکمرانی
قابلیتهای حکمرانی در سازمانهای دولتی مبتنی بر تحلیل نگرش خبرگان [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
اکوسیستم کارآفرینی
ارائه چارچوب ارزیابی اکوسیستم کارآفرینی پارکهای علم و فناوری کشور [دوره 15، شماره 57، 1403]
ب
-
بازاریابی رسانههای اجتماعی
تاثیر نویزهای محیطی در بازاریابی رسانههای اجتماعی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
بانک شهر
ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیادهسازی طرحهای تحولی (مورد مطالعه: بانک شهر) [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
بانک ملی
طراحی مدل حاکمیت شرکتی درنظارت اثربخش بر تسهیلات اعطایی بانکی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
برنامهریزی استراتژیک
طراحی مدل یکپارچه استراتژی سازی در چرخه عمر زیست بوم کسب وکار [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
برنامه ریزی راهبردی
طراحی الگوی برنامهریزی راهبردی مدیریت پروژه در شرایط نااطمینانی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
بهرهوری
پیشایندها و پسایندهای خودسانسوری سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
بهینه سازی
راهبردهای پویای حفظ مشتریان موسسات مالی با نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
بینش استراتژیک
طراحی مدل یکپارچه استراتژی سازی در چرخه عمر زیست بوم کسب وکار [دوره 15، شماره 57، 1403]
پ
-
پارکهای علم و فناوری
ارائه چارچوب ارزیابی اکوسیستم کارآفرینی پارکهای علم و فناوری کشور [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
پلتفرم چند جانبه
قابلیت های سکوی توانمند ساز نوآوری ارزش پیشنهادی بازیگران در کسب و کار ها [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
پویایی استراتژی
طراحی مدل یکپارچه استراتژی سازی در چرخه عمر زیست بوم کسب وکار [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
پیادهسازی استراتژی
ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیادهسازی طرحهای تحولی (مورد مطالعه: بانک شهر) [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
پیشرانهای زیست بوم
طراحی مدل یکپارچه استراتژی سازی در چرخه عمر زیست بوم کسب وکار [دوره 15، شماره 57، 1403]
ج
-
جذب مشتری
راهبردهای پویای حفظ مشتریان موسسات مالی با نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
جهتگیری رشد بینالملل
پیشایند راهبردهای تمایز در شرکت های صادراتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
جهتگیری کارآفرینی
پیشایند راهبردهای تمایز در شرکت های صادراتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
جهتگیری یادگیری بین الملل
پیشایند راهبردهای تمایز در شرکت های صادراتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
جوسازمانی
پیشایندها و پسایندهای خودسانسوری سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
چ
-
چارچوب
ارائه چارچوب ارزیابی اکوسیستم کارآفرینی پارکهای علم و فناوری کشور [دوره 15، شماره 57، 1403]
ح
-
حاکمیت شرکتی
طراحی مدل حاکمیت شرکتی درنظارت اثربخش بر تسهیلات اعطایی بانکی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
حساسیت راهبردی
چگونگی تاثیرگذاری ظرفیت جذب و چابکی استراتژیک دربینالمللیشدن شرکتهای صادرکننده [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
حفظ مشتری
راهبردهای پویای حفظ مشتریان موسسات مالی با نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 57، 1403]
خ
-
خودسانسوری کارکنان
پیشایندها و پسایندهای خودسانسوری سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
د
-
دانش فناورانه راهبردی
چگونگی تاثیرگذاری ظرفیت جذب و چابکی استراتژیک دربینالمللیشدن شرکتهای صادرکننده [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
درک ارزش دانش محیط
چگونگی تاثیرگذاری ظرفیت جذب و چابکی استراتژیک دربینالمللیشدن شرکتهای صادرکننده [دوره 15، شماره 57، 1403]
ر
-
راهبرد تمایز
پیشایند راهبردهای تمایز در شرکت های صادراتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
رفتا ماهرانۀ حکمرانی
قابلیتهای حکمرانی در سازمانهای دولتی مبتنی بر تحلیل نگرش خبرگان [دوره 15، شماره 57، 1403]
ط
-
طرحهای تحولی
ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیادهسازی طرحهای تحولی (مورد مطالعه: بانک شهر) [دوره 15، شماره 57، 1403]
ع
-
عدم امنیت شغلی
پیشایندها و پسایندهای خودسانسوری سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
عدم قطعیت
طراحی الگوی برنامهریزی راهبردی مدیریت پروژه در شرایط نااطمینانی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
عقلانیت حکمرانی
قابلیتهای حکمرانی در سازمانهای دولتی مبتنی بر تحلیل نگرش خبرگان [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
عملکرد اجتماعی
کارکردهای یادگیری استراتژیک درشکلگیری نوآوری سبز و عملکرد پایدار [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
عملکرد محیطی
کارکردهای یادگیری استراتژیک درشکلگیری نوآوری سبز و عملکرد پایدار [دوره 15، شماره 57، 1403]
ف
-
فشار روانی
پیشایندها و پسایندهای خودسانسوری سازمانهای دولتی [دوره 15، شماره 57، 1403]
ق
-
قابلیت های پلتفرم
قابلیت های سکوی توانمند ساز نوآوری ارزش پیشنهادی بازیگران در کسب و کار ها [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
قابلیتهای حکمرانی
قابلیتهای حکمرانی در سازمانهای دولتی مبتنی بر تحلیل نگرش خبرگان [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
قابیلت
قابلیت های سکوی توانمند ساز نوآوری ارزش پیشنهادی بازیگران در کسب و کار ها [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
قصدخرید
تاثیر نویزهای محیطی در بازاریابی رسانههای اجتماعی [دوره 15، شماره 57، 1403]
ک
-
کلیدواژهها: پیام
تاثیر نویزهای محیطی در بازاریابی رسانههای اجتماعی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
کنترل آگاهىهاى ویژه
طراحی مدل کنترل استراتژیک در صنعت کشتی سازی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
کنترل اثربخشى
طراحی مدل کنترل استراتژیک در صنعت کشتی سازی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
کنترل تحدیدى
طراحی مدل کنترل استراتژیک در صنعت کشتی سازی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
کنترل تعهد به مشتری
طراحی مدل کنترل استراتژیک در صنعت کشتی سازی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
کنترل رضایت مشترى
طراحی مدل کنترل استراتژیک در صنعت کشتی سازی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
کنترل قابلیتهاى استراتژیک
طراحی مدل کنترل استراتژیک در صنعت کشتی سازی [دوره 15، شماره 57، 1403]
م
-
موانع پیادهسازی استراتژی
ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیادهسازی طرحهای تحولی (مورد مطالعه: بانک شهر) [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
موانع رفتاری
ارائه مدل شناسایی موانع رفتاری در پیادهسازی طرحهای تحولی (مورد مطالعه: بانک شهر) [دوره 15، شماره 57، 1403]
ن
-
نظارت اثربخش
طراحی مدل حاکمیت شرکتی درنظارت اثربخش بر تسهیلات اعطایی بانکی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
نظریۀ بهبود مستمر
تحلیل پدیدارشناختی مدیریت جهادی با بهره گیری مفاهیم و نظریه های مدیریت کسب و کار [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
نگاشت شناختی فازی
راهبردهای پویای حفظ مشتریان موسسات مالی با نگاشت شناختی [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
نوآوری ارزش پیشنهادی
قابلیت های سکوی توانمند ساز نوآوری ارزش پیشنهادی بازیگران در کسب و کار ها [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
نوآوری فرایندی
کارکردهای یادگیری استراتژیک درشکلگیری نوآوری سبز و عملکرد پایدار [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
نوآوری فناوری
کارکردهای یادگیری استراتژیک درشکلگیری نوآوری سبز و عملکرد پایدار [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
نوآوری مدیریتی
کارکردهای یادگیری استراتژیک درشکلگیری نوآوری سبز و عملکرد پایدار [دوره 15، شماره 57، 1403]
-
نویز و سیگنالهای پیام
تاثیر نویزهای محیطی در بازاریابی رسانههای اجتماعی [دوره 15، شماره 57، 1403]
ی
-
یادگیری و خلق دانش
کارکردهای یادگیری استراتژیک درشکلگیری نوآوری سبز و عملکرد پایدار [دوره 15، شماره 57، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد